joi, 29 aprilie 2010


Just words

Iti multumesc pentru ca tu m-ai invatat ce inseamna sa daruiesti unei persoane un pic de fericire si un pic de dragoste si sa iti intoarca aceste sentimente inzecit,am invatat sa apreciez o persoana pentru micile gesturi pe care le face doar ca sa fie altcuiva bine, am invatat sa ignor defectele si sa privesc doar ce e bun in oameni, alaturi de tine am atins perfectiunea, alaturi de tine am simtit implinirea, alaturi de tine am invatat cum sa traiesc iar astazi nu imi pot imagina ca in locul tau sa fie altineva pentru ca nimeni nu ma poate face sa inteleg mai bine viata, esti singura persoana care mi-a dat de gandit si mereu am tinut cont de ceea ce m-ai invatat si chiar daca nu aratam acele cuvinte au insemnat enorm pentru mine deoarece m-au ajutat sa imi urmez un drum mai bun in lume.
Tu esti acum o parte insemnata din mine care inca ma rascoleste fara sa imi dau seama si din ce in ce mai des pentru ca timpul nu cinteaza, asa va ramane mereu deoarece totul a avut un impact puternic asupra mea si ma gandesc atunci cand noptile sunt mult prea lungi la tot ce a fost imi pare un vis care acum s-a facut scrum, realizez ca totul era prea perfect sa fie adevarat.
Urasc faptul ca nu stiu ce faci,ce simti, urasc faptul ca nu iti pot vedea zambetul acela minunat 8->, urasc persoanele care zic ca poate asa este mai bine cand eu vad ca pe zi ce trece devine mai rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu