marți, 27 aprilie 2010

Unspoken words

Am nevoie sa vorbesc cu cineva si cred ca asa imi pot asterne cel mai bine gandurile care acum se joaca cu mintea mea.In primul rand nu inteleg de ce totul se invarte in jurul tau, de ce imi este asa de greu sa te uit, de ce inca ma doare asa de tare cand ma gandesc la tine, de ce erai asa perfect, de ce in bratele tale ma simteam atat de bine, de ce in fiecare seara inainte sa adorm ma gandesc la tine si la zambetul tau dulce si de ce vocea ta era singura pe care vroiam sa o ascult. Tu era unicul care putea sa ma faca sa zbor de fericire si sa imi dea un strop din inocenta pierduta. Uneori ma intreb daca tu iti mai aduci aminte de acele vremuri perfecte in care totul era un vis frumos in care nimic nu mai conta, eram doar noi doi in acea lume fara rautate si fara tristete. Am atatea intrebari care vor ramane fara raspuns pentru ca tu erai singurul care putea sa raspunda la ele, dar acum ai plecat, esti atat de departe cu toate ca esti prezent in mintea si in inima mea in fiecare minut. Am atatea ganduri nerostite si urasc faptul ca nu voi avea niciodata ocazia sa ti le spun si nu stii cat as da sa am acea sansa, sa iti spun cat insemni pentru mine, cat de tare ma doare ca nu mai esti al meu, ca nu mai esti ultimul care imi zicea noapte buna si primul care imi zicea buna dimineata.Acum totul trece pe langa mine, nimic nu mai conteaza, sunt doar o umbra care trece prin viata, fiecare zi se scurge atat de greu cand stiu ca nu mai este fericit in jurul meu pentru ca atunci cand ai plecat ai luat cu tine totul!..Ma intreb oare cat mai pot duce, simt ca ma sufoc si nu e nimeni acolo sa imi zica mai rezista un pic, nu iti pierde speranta, pentru ca undeva exista un strop de fericire care te asteapta!
Dar nu mai vreau fericire,te vreau doar pe tine pentru ca tu insemni pentru mine totul: fericire intelegere prietenie, iubire, dragoste.De ce nu ma lasi sa iti demonstrez ca langa mine va si mai bine, ca voi fi langa tine si ma voi straduii sa te fac cel mai fericit pt ca tu meriti cei mai bun in lumea pentru ca de la tine am invatat sa pretuiesc fiecare lucru marunt, fiecare gest, fiecare vorba buna venita din inima.Poate tu nu vei stii niciodata ce insemni pentru mine dar vei avea un loc special acolo in inima mea unde vei fi doar tu pentru ca ai reusit sa ma faci o persoana mai buna si iti multumesc oentru asta!.
Ma intreb cum de ai putut sa ma faci sa tin atat de mult la tine si ar fi atat de multe de spus, in primul rand pentru ca nu am intalnit niciodata o persoana mai sincera ca tine si mai deschisa, in al doilea rand prin micile gesturi pe care le faceai atunci cand eram amandoi, au fost atat de multe iar acum cand ma gandesc ma rascolesc si ma dor atat de mult!:(
<:D< Poate e prea tarziu sa iti spun ca regret tot ce s-a intamplat si as da orice sa mai am o sansa sa indrept lucrurile pentru ca simt ca pot face asta. imi doresc sa stai sa te gandesc un pic cu inima si invata sa o asculti, invata sa lasi sentimentele sa vorbeasca pentru ca veo observa ca au multe de spus..fi pur si simplu fericit!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu