sâmbătă, 1 mai 2010


Cum poti spune ca ma cunosti daca nu stii ca acum am cea mai mare nevoie de imbratisarea ta protectoare, acum cand totul in jurul meu e conturat in alb si negru iar tu esti singurul cu care pot colora universul, sa daruim lumii un strop de dragostea si fericirea care ne uneste,ne da viata si ne face sa traim.
Nu poti lua de langa mine amintirile care demult ne-au legat.Nu ma poti oprii sa visez ca intr.o zi vei realiza ca ceea ce ne-a legat a fost special, poate prea frumos sa fie adevarat, nu ma poti oprii sa sper ca iti vei da seama cat de mult am insemnat unul pentru celalalt iar acum cand totul s.a facut scrum in jur au ramas doar fragmente de suflet raspandite in univers si s-au pierdut pe vecie si nimeni niciodata nu le mai poate gasii.
Nu uita speranta si visele nu mi le poti lua niciodata pentru ca sunt tot ce mi-au mai ramas de la tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu